24.11.2010

Laukku, vihdoinkin!

Olin lauantaina Helsingissä ja yllättäen laukkuostoksilla. Tällä kertaa jopa lähdin kaupasta laukun kanssa! Uskomaton suoritus! Tosin seura oli erittäin hyvää ja sopivan yllyttävää, että sain kerrankin päätöksen tehtyä. Pitkän etsinnän tuloksena päädyin näinkin räväkkään ja erikoiseen laukkuun:
Olen kyllä erittäin tyytyväinen ostokseeni, vaikka monen mielestä kyseinen kantoväline saattaa vaikuttaa erittäin tylsältä. Minulla vaihtui vuosikymmen juurikin tässä äskettäin ja ehkä se on tämä ikä taikka muuten vain järkevyys, minkä takia tylsyyden sijaan näen laukussa ihan muita ominaisuuksia. Mielestäni laukussa yhdistyvät juuri sopivalla tavalla tyylikkyys, monikäyttöisyys, kestävyys sekä ajattomuus. Pisteenä I:n päälle (tästä riemastutte etenkin te, keiden mielestä tämä on tylsimpiä laukkuja, mitä olette koskaan nähneet) koen saaneeni samalla rahalla kaksi laukkua, koska päätynepparit avaamalla laukusta tulee erimallinen:
Loistavaa, eikö? 
Sanoinko jo, että olen kyllä tyytyväinen ostokseeni? Olen.

5 kommenttia:

  1. Onnea laukusta! Mä inhoan laukkuja -olen aina inhonnut, koska ne on vain tiellä ja täynnä romua ja epäkäytännöllisiä. Ja silti mulla on fetissi kauniisiin laukkuihin ja niitä on jo aika monta. Tykkään tosta sunlaukusta enemmän suljettuna neppareilla -on retrompi:)

    VastaaPoista
  2. Täydellinen laukku!!! Yksinkertaisuus on kaunista. Ja itse liputan myös käytännöllisyyden nimeen. :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Tanja. Ehkä näet sen huomenna livenä ;)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Leena onnittelusta :) Mullakin on aina romua, tai etenkin kuitteja!

    VastaaPoista
  5. Tanja: Ihmettelit ehkä, että missä luulin, että näkisin laukun. Luulin sinua erääksi toiseksi Tanjaksi :) Mutta ei se mitään!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...