29.11.2010

Matti kuk...eikun laukussa

Tämä vanhentuminen ei ota loppuakseen (yleensähän se pysähtyy jossain vaiheessa, eikö?). Taas oli viikonloppuna yhdet juhlat vanhenemiseeni liittyen. Olen tämän ikääntymiseni yhteydessä saanut paljon aivan ihania lahjoja, enkä aio teille niistä kaikista kertoa. Mutta tämä minun on pakko teille paljastaa. Sain laukun:
 Lahjan antaja oli huomannut, ettei minulla ollut varsinaista "hippalaukkua", niin kuin hän asian ilmaisi (en sitten tiedä, että kenen kanssa sitä hippaa on tarkoitus leikkiä, vaiko vain yleisesti juoksennella ympäriinsä tämän laukun kanssa...). No, paljastanpa, mitä laukun sisältä löytyi, niin ehkä sille "hipallekin" tulee hieman selitystä. Laukun sisältä tosiaan paljastui tällaista:
Minä en ole koskaan aikaisemmin omistanut taskumattia (yleensä se matti tosiaan majailee kukkarossa, mutta taskussa ei vielä koskaan ole ollut). Lahjan antaja oli ilmeisestikin sitä mieltä, että taskumatti oli kaikessa pinkkiydessään niin törkeä, että hänen oli pakko se minulle ostaa. No, kaikessa pinkkiydessään mielestäni se on aivan törkeän hieno! Ihmettelin hieman, että mikä tamponikotelo tuo toinen pinkki sitten on... Mutta niinpä tietysti!
Eihän sitä nyt pullonsuusta juoda! 
Tytöt: Onko ehkä pakko lähteä käymään pikkuisen viihteellä, että pääsee testaamaan näitä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...