31.1.2011

Villaa säärille

Jotain valmista. Taas. Eihän tämä vauhti huimaa ole moneen muuhun verrattuna... Mutta käsityökärpänen on puraissut minua nyt pitkästä aikaa pahemmin kuin, en tiedä koska viimeksi, jos koskaan. Eilen illalla valmistuivat tytölle säärystimet kevääksi. Ja samantien puikoille hyppäsi samaa sarjaa pipo säärystimien kaveriksi.


Säärystimet. Novita Wool. Puikot 4. Malli omasta päästä. 2o2n -joustin ylä- ja alareunassa. Palmikkoneule välissä. Palmikot ympäri säärystimen. Muiden vaatteiden tiedot löytyvät tästä postauksesta KLIK.



8 kommenttia:

  1. I-H-A-N-A-T!

    Mäkin haluan osata neuloa! Mutta kun en osaa niin en osaa.

    Tollasia täytyypi jostakin metsästellä ensi syksyksi isolle ja pienelle!

    VastaaPoista
  2. -MAM-: Kiitos. Olen itsekin aika tyytyväinen lopputulokseen. Kun (tai JOS) saan pipon vielä valmiiksi, niin näytän kokonaisuuden, jonka kanssa olen ajatellut näitä käytettävän. Toivottavasti pipokin ehtii vielä kevääksi valmiiksi :)

    VastaaPoista
  3. Ihanat säärystimet! Vaikka tosin nuo pulleat sääret ovat vielä paljon ihanammat:)

    VastaaPoista
  4. Kiitos Leena :) Mä en linkitä näitä MaMaan, vaikka mieli tekis...mutta myönnän, että olin nämä aloittanut jo aikaisemmin. Jos vaikka sen pipon saisin valmiiksi nyt viikossa...Olis kyllä jonkin sortin ennätys meikäläiselle, mutta nyt menen sitä kutomaan ja katsomaan Täydelliset Naiset :)

    VastaaPoista
  5. voi suloisuutta ♥
    ja teillä on aivan ihana koti, upea talo!!! :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos. Ei niin valkoista kuin teillä, joka olis mun unelma :) Mutta kiitettävän "tylsää" meilläkin :)

    VastaaPoista
  7. Tosi kivoja neulontatöitä! Minäkin olen viime aikoina neulonut villasukkia ja pipoja! :)

    VastaaPoista
  8. Hanna: Kiitos :)
    Leena: Se pipo valmistui juuri!!! Jotain olen tässä flunssassakin jaksanut tehdä... Mutta postata sitä tänne en jaksa enää tänään. Nyt nimittäin nukkumaan, mutta huomenissa postaan Elämäni Ensimmäisen Pipon tänne ja linkitän tietty MaMaan!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...