31.3.2011

100s postaus!!!!!!!!!!!!

Tää on tän blogin sadas postaus!
Siis huhhuh! Miten näitä näin paljon onkin jo kertynyt.
Ja mä aina valitan, kun mulla ei aika riitä mihinkään...
No, näyttää sitä aikaa johonkin löytyvän ;)
10.11.2010 tän 'harrastuksen' aloitin ajatuksella,
että koitetaan nyt tätäkin hommaa muutaman postauksen verran.
En ihan silloin uskonut,
että 4,5 kk jälkeen postauksia on kertynyt jo sata!
Ja teitä ihania lukijoitakin
(niin, myös kaikki te, jotka olette blogin ulkopuolella
tunnustaneet lukevanne, mutta ette ole kirjautuneet...) 
on jo niin paljon!
Tämän 'merkkipaalun' kunniaksi ajattelin tarjota
jotain ei-yhtään-mun-tyyliin-sopivaa.
Tää on oikeastaan tunnustus...
Mä salaa tykkään aika kovaa yhdestä suunnittelijasta.

Designers Guild. Oh my god!
Sain käsiini Designers Guildin uuden kirjan.
En muista nyt tarkemmin, oliko kirjalla joku nimi,
mutta sellainen neljän tiiliskiven kokoinen UPEA OPUS oli kyseessä.
Oli pakko napata muutama kuva siitä.
Tässä olis mun tuleva eteisaula:
Kuva napattu Designers Guildin kirjasta.
Tää on jotain niiiiiiiiiin muuta, kuin mitä meillä on.
Siis joo, ensinnäkään me ei asuta tällaisessa linnassa ;D
Mutta lisäks tyylillisesti meiltä ei löydy mitään tällaista.
Mutta tää jotenkin säväytti mua ihan hurjasti!
Mä luulen, että syy siihen on tuo tapetti. 
Se on niin kertakaikkisen ihana mun silmään,
että mä en ehkä näe noita muita juttuja tuossa kuvassa ;)

Täs ois mun sohva:
Kuva napattu Designers Guildin kirjasta.
Tää sohva jopa väritykseltään uppois meille hyvin.
Ja tois muodollaan ihanaa vastapainoa
meidän supersuoraviivaiseen taloon ja muihin huonekaluihin.

Nää divaanit ja tää koko nurkkaus vois kans tulla meille...
Kuva napattu Designers Guildin kirjasta.

Ja sanomattakin on varmaan selvää, että tänne mä muuttaisin HETI!
Kuva napattu Designers Guildin kirjasta.
Tässä kuvassa mua ei suoraan sanottuna ärsytä mikään!
Mun unelmakodissa on valkoinen lattia,
just tuollaiset ikkunat ja (just tuollainen) merimaisema.
Eikä tuo uima-allaskaan tuossa ikkunan takana haittaa yhtään.
Ja suomen ilmastossahan tää on tosi järkevä haave...
Mutta: HAAVEITA PITÄÄ OLLA!
Ja jos ne on kaikki sellaisia,
mitkä olis mahdollista toteuttaa nyt (tai edes joskus),
niin kuin tylsää se sit olis?

9 kommenttia:

  1. Ei kait Guildia tarvii salaa ihailla!!?? :)
    Aivan upeita ja värikylläisiä kankaita ja tapetteja heillä! ...ja juu ei...ei meiltäkään löydy mitään sinne päinkään kotoa tällä hetkellä! :D ...ehkä siitä saiski sopivaa iloa ja eloa sisustuksen kevääseen!

    -A-

    VastaaPoista
  2. Se on katsos miten priorisoi :)
    Mäkin tykkään guildista hirmusti, välillä meinaan ostaaakin jotain siltä, mutta jään kuitenkin empimään.

    VastaaPoista
  3. Upeita kuvia... jännä miten sitä voi välillä tykästyä ihan johonkin täysin erilaiseen, mitä se oma maku on. :) Ei meilläkään pitänyt koskaan olla mitään missä on kukkia, yök.

    Ja onnea satasesta, tulkoon monia satoja lisää. :))

    VastaaPoista
  4. Moikka!
    Löysin blogisi All you need is white - blogin kautta. Ihania juttuja sulla!
    Jossain vaiheessa bongasin sun kuvan (jonkun pienen profiilikuvan) ja ajattelin, että sussa on jotain tuttua, mutta en vaan keksinyt, että mistä sut tiedän... Nyt mä sen keksin! Jos sulla on ollut punainen farmariauto tossa reilu vuosi sitten, niin mä ajelen sillä nykyään ja kahdet avaimetkin on tallella ;)
    Ihania juttuja sulla täällä ja ihania lastenvaatteita!! Itsekin on niihin ihan hulluna :)
    Mukavia kevätpäiviä!!
    Terkuin Katri

    VastaaPoista
  5. Vaikea arvata, että kakkoskuva on mun suosikki! Tuosta pinkistä en niin välitä, enkä muuten valkoisesta lattiastakaan. Sen unelman olen jo toteuttanut isossa kämpässä - ja näytti siltä, kuin kaikki leijuisi. Seuraavassa asunnossa olikin sitten tumma tammiparketti ja johan pysyi mullakin jalat maassa ;D

    On mukavaa, kun ammattilaiset tehkevät meille unelmia näkyviksi. Tuosta uima-altaan reunalta on hyvä jatkaa ominpäin visiointeja.

    Onnea 100:sta kirjoituksesta, vaan eihän meillä lasketa ;)

    VastaaPoista
  6. Anu: Iloa ja eloa siitä tosiaan sais! Mä oon vaan niiiiiiin huono värien käytössä ja aina mietin, että sitten kyllästyn kuitenkin äkkiä ja sit kaikki jää hankkimatta...

    -Anni-: Mä jään kanssa aina empimään, vaikka ne ihania onkin.

    Saara: Mä vähän epäilen, että teiltä saattaa nykyään löytyä jotain, missä on kukkia...? ;)

    Katri: Siis miten sä voit muistaa sen profiilikuvan? Mä oon vaihtanut sen pois jo monta kuukautta sitten! Ja miten oot voinut tunnistaa mut siitä pienenpienestä kuvasta? Mä oon kaivannut sitä punaista menopeliä monta kertaa, koska en oo yhtään sinut sen seuraajan kanssa. Toivottavasti oot ollut tyytyväinen. Kiva, että avaimiakin on kahdet ;) Oikein mukavaa kevättä teillekin!

    VMS: Mä ajattelin tulevalla mökillä ensin testata valkoista lattiaa...jos nyt enää tän sun kommentin jälkeen uskallan ;) Mulla oli kyllä yhdessä kodissa valkoinen kivilattia ja ainoa ongelma siinä mun mielestä oli kylmyys. Mä en huomannut, että mikään olis leijunut ;) Tosin se oli opiskeluaikainen kämppä, että ehkä en sieltä kirjan takaa ehtinyt katsomaan asioita sillä silmällä :D Tumma lattia mua on kanssa houkutellut ajoittain, mutta pelkään, että siinä näkyis pöly liian hyvin. Kolmessa viimeisessä kodissa ollut tammilattia. PerusOK, perusTYLSÄ!

    VastaaPoista
  7. Heipsis! Mul on tosi hyvä kasvomuisti, et ehkä siksi sut tunnistin :) Silloin kävin ekan kerran sun blogissa ja sit tää unohtui raksaprojektin tiimellyksessä. Nyt kävin pitkästä aikaa uudelleen ja näin ton sun Me and I- päärynätunikan ja se ratkaisi sen, mistä sut tiedän. Jotenkin sain sun kasvot mieleen siitä kuvasta ja se tunika, niin tajusin kuka oot :)

    Siis joo, auto on toiminut todella hyvin, olen ollut kovin tyytyväinen :) Kiitos vaan! Harmi, jos sulla on käynyt huonompi tuuri :(

    Meillä on talonrakennusprojekti menossa ja muutto kolmen viikon päästä. Siksi kaikki sisustusblogit on kahlattava läpi :)

    VastaaPoista
  8. Se on hassua että välillä näkee jotain superhienoa, joka ei ole yhtään omaa tyyliä ja johon kuitekin ihastuu niin paljon, että olisi vaikka valmis vaihtamaan sisustusta:)!! Mäkin tykkääm, kivoja!

    Ja DG:llä on myös mahtavia lasten juttuja!

    VastaaPoista
  9. Katri: Ihan hirmu hauskaa, että löysit mut täältä :D Mihin muuten rakennatte? Laita osoite spostiin lilianna.lehdokki@hotmail.fi, niin ajelen (mun ei niin hyvällä autolla kuin sun auto...) joku päivä vakoilemaan ;) Me ollaan asuttu nyt vuosi täällä uudessa talossa ja huomasin tuossa juuri, että vähän kutkuttais alkaa suunnittelemaan juttuja... Mutta ehkä nyt vois pitää pään kylmänä vähän aikaa :D

    Tanja: Niinpä! Ja sitten mä aina karsin kaikki hairahdukset pois ja palaan tähän valko-musta-valko-harmaa-linjalle :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...