30.3.2011

Piristystä...lähinnä mulle :)

Tänään ei ollut se paras päivä.
Ajattelin koittaa piristää itseäni
tällaisella vaaleanpunaisella höpöhöpöpostauksella...

Kevät tulee. Kai.
Pakkohan siihen on yrittää uskoa,
vaikka se nyt heikolta näyttääkin.
Onko kevätauringon lämmittäessä
jo pakko riisua kodista joulukoristeet pois?


Tein ennen joulua tämän sydämen.
Se on siitä saakka roikkunut meidän olohuoneessa.
Ja mä tykkään siitä ihan hirmusti!
Harvoin sitä on näin ihastunut
mihinkään omatekemään juttuun,
ainakaan minä.
Mutta tää onkin väännetty rautalangasta... ;)


Kohtahan ne puolukanvarvut taas tulevat esiin lumen alta.
Miksei siis olohuoneessa vois olla jo odottamassa...?

Ehkä mä tuikkaan tähän johonkin väliin
muutaman keltaisen hopeanharmaan höyhenen.
Sitten siitä tulee pääsiäiskoriste.

Vapuksi pätkä serpentiiniä.

En mä ota tätä pois.
Mä taidan tehdä sille kaverin ;) 

1 kommentti:

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...