14.4.2011

Golfkausi avattu ;D

En pelaa golfia.
Vähän ehkä tekis mieli koittaa. Joskus. Eläkkeellä?
Muutamana kesänä oon miehen mailoilla vähän yrittänyt osua palloon.
Pelkään kyllä golfkärpäsen puremaa. Mutta eihän se mua voi purra.
Ei tässä elämäntilanteessa. Ei ole aikaa.
Käytiinpä viikonloppuna kävelyllä rangella.
Ei mennyt montaa minuuttia, kun jo pyysin mieheltä mailaa lainaksi ;)
No joo...ei mua kannattaiskaan sinne kentälle päästää (vielä...).
Tosin eipä kenttä ihan pelikunnossa vielä olekaan :D
Mun oli parempi keskittyä ihailemaan rangen katoksen rakenteita.
Mä tykkään näistä tukipalkeista ja pulteista.
Niissä on jotain ihanaa loft-henkisyyttä.
Sopis ehkä mulle paremmin joku LOFT kuin GOLF.
Eihän siinä ole kuin yhden kirjaimen ero.
Vielä enemmän kuin golf-kärpäsen puremaa
mä pelkään loft-kärpäsen puremaa...
Orastava asuntokuume.
Edellisestä muutosta jo vuosi aikaa.
*huoh*

3 kommenttia:

  1. Ha-haa, kato asuntokuume tarttuu:)!!
    Meidän pitäiskin varmaan mennä yhessä rangelle;)!! Ei vaan, ei mullakaan oo aikaa, ikävä kyllä.

    VastaaPoista
  2. Asuntokuume? Sä oot kyllä kyltymätön ;) Laitahan nyt ystävä hyvä kuvaa jo sun uuesta luukista, mä oon ihan malttamaton :) Hyvää viikonloppua!! Terkkuja Tervikseltä!

    VastaaPoista
  3. Tanja: Kyllä, kiitos, tarttuu näköjään :) Ja kun mun asiakkaatkin on aina nimenomaan niitä asuntokuumeisia, niin oon tosi altis tartunnalle ;)

    Tervis: Jep, mulla toi kuume saattaa olla kyllä krooninen. Tai sit mun vastustuskyky sille on superhuono :D Ihanaa viikonloppua teillekin!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...