10.4.2011

Mulla on uus tukka...

Mutta mä en näytä sitä teille...vielä ;)
 Mä haluun ensin nukkua sen kanssa yhden yön.
Ja totutella siihen hetken.
Se loppuu nyt ihan kesken. Mutta se oli tarkoituskin.
Ja tuntuu entistä paksummalta. Se ei ollut tarkoitus :D
Katsotaan, jos vaikka ohennetaan vielä.
Nyt mä voin kumartua vetämään vessanpöntön,
ilman että mun pitää pitää tukasta kiinni ;)
Nyt mä saan takin napitettua,
ilman että hiuksia tunkee joka napinlävestä.
Nyt mä luulen, että mä saan yöllä käännettyä kylkeä,
ilman että hiukset on kiertyny kainalon alta käsivarren ympäri
ja mun pitää selvitellä niitä ensin muutama minuutti,
ennen kuin voin kääntyä.
Pienet ne on kuulkaa joskus ihmisen ilot ;D

Nyt mä meen viettämään ensimmäistä yötä mun uuden tukan kanssa.
Hyvää yötä.

P.S. Mä toivon,
että mulla olis aikaa huomenna räpeltää tätä tukkaa
ja napata siitä joku kuva teille näytettäväksi...
Huomenna on palaveri mun mainostoimistoihmisen kanssa.
Mun firman nettisivut menee uusiksi. Vihdoin :)
Ehkä mä aamulla tsemppaan ja laitan tukan nätisti,
palaverin kunniaksi.

2 kommenttia:

  1. Hehee! Mä leikkasin tukan lyhyeksi, kun hiukset jäivät kolmannen kerran auton oven väliin. (Tuli liiaksi Speedy ja Saku Kummeleista mieleen...)

    VastaaPoista
  2. Hei WOW!! Tuu näyttäytymään, meillä ollaan vatsataudissa - saat sen samalla;)!! No ei, mutta kuvia siis odotellessa! (Ja TOIVOTTAVASTI R ei tuo sitä tautia meiltä teille!)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...