8.4.2011

Muovia pöydälle

Keittiössä ruokapöydällä,
meillä on ollut kankaisia tabletteja.
Ne on kivan pehmeät ja kauniitkin.
Lapsiperheen arjessa: Ihan painajaiset!
Niitä saa koko ajan olla pesemässä.
Ja mä en ole mikään silittäjätyyppi
(haluuks joku muuten ostaa kauluspaitoja...
edellä mainitusta syystä mä en ikinä käytä niitä),
joten arvaatte, miten siistit ne sitten on.

Kävin Ikeassa, jossa luonnollisestikin ratkesi tämä(kin) ongelma.
Mä olin muuten siellä 2,5 tuntia yksin,
ilman mitään kiirettä mihinkään
ja mulla tuli siitä päänsärky.
APUA! MUSTA ON TULOSSA MIES!!!!

Me ollaan nyt sitten ehkä se viimeinen perhe
tässä maa(ilma)ssa, joka nyt hankki nämä: 
Muovia pöydällä.
Kaameeta, mutta niin käytännöllistä :)
Ja niin pirteää MUSTAA,
joka näyttäis olevan mun kevään MUSTa juttu :)

4 kommenttia:

  1. Juuri samasta syystä käytän meillä vahaliinaa...Se kun on Vielä helpompi kuin nuo muoviläpyskät.

    Pitkästä aikaa oon lukemassa blogeja, joten moikka vaan!

    VastaaPoista
  2. Leena: Siis onko sinustakin tulossa mies? ;D
    Moikka vaan, mä täällä pitkästä aikaa ehdin kommentoida jotain :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...