30.5.2011

Terveelliset elämäntavat


Mä yritän opettaa lapsille terveellisiä elämäntapoja.
Arvatkaa, oliko mun mielestä ihanaa,
kun meidän 5,5-v poika viikonloppuna pyysi:
"Äiti, voisiks sä tehdä iltapalaks sellaisen hedelmälautasen?"
Mä koin onnistuneeni edes hieman :)
Ja tottakai tein sen:


Astiana Tupperwaren kakkulautanen tai kakkukuvun pohja,
miten tätä nyt kutsuis.
Siis väärinpäin,
ei sitä kakkua sentään tarvitse noin epätasaiselle alustalle laittaa :)
Vaikka eipä luistais kakku, jos tekis sen tälle puolelle.


Hirmu näppärä hedelmälautasen tekoon.
Eihän me nimittäin kaikkea jaksettu syödä.
Kupu vaan päälle ja jääkaappiin
ja aamupala oli siellä valmiina odottamassa :)

Pssst....
...terveellisiin elämäntapoihin kuuluu tietysti myös lasi punaviiniä iltaisin...
Mutta sitä mä en vielä ole lapsille kertonut.

1 kommentti:

  1. Nam, hedelmälautanen! Sitä kun oppis itekin arvostamaan näitä karkkien sijaan, huoh. Nyt mun alko tekee hirveesti mieli kuivattuja hedelmiä & pähkinöitä.... *kuola valuu näppikselle...*

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...