21.6.2011

Kesä(viiva)koodi

Lakananvaihtopäivä.
Tällä kertaa oikeasti VAIHDOIN lakanat :)
Monta kuukautta olen vain PESSYT lakanat
ja laittanut samat Lumimarjat takaisin sänkyyn.
Nyt ajattelin koittaa,
osaisko sitä nukkua vielä jossain muissa lakanoissa.
Kesän kunniaksi hetki ilman LUMImarjaa :D
 Kesän kunniaksi myöskin lisää kesälukemista.
Ja sen kunniaksi,
että olemme nyt reilun vuoden asuneet täällä saaristossa,
joka on lähempänä Ruotsia
ja jossa kuulee puhuttavan ruotsia enemmän kuin suomea...
Vadelmavenepakolainen!
"Ruotsissa minä tunnen eläväni täysillä. Ruotsissa vanhojen kerrostalojen ovet aukeavat sisäänpäin. Ne toivottavat tulijan tervetulleeksi, kun Suomessa ovi pitää hankalasti kiskoa auki ja väistellä sitä ulkona viimassa ja pakkasessa. Ruotsissa pyörien soittokellojen ääni on iloisen keskusteleva, Suomessa sama kello käskee jalankulkijaa painumaan vittuun hortoilemasta siinä pyörätiellä."
*Miika Nousiainen, Vadelmavenepakolainen, s. 26*

Mitä sinä luet tänä kesänä?

Painun nyt terassille jatkamaan :)
Ihanaista kesäpäivää kaikille!

2 kommenttia:

  1. Ihanat lakanat ja hyvää hömppää!! Mä tykkäsin Vadelmavenepakolaisesta - vaikka se olikin vähän ahdistava. Kun olet päässyt hömpän makuun, voit tulla lainaamaan multa himoshoppaajia;)!!

    VastaaPoista
  2. Mä just ajattelin, että seuraavassa postauksessa kysyn lukuvinkkejä. Sä luit mun ajatukset! ...se hame odottaa sovittajaansa täällä... Ja tä pyytää anteeks, ettei vastannut eilen yhteen viestiin...se unohtui, mutta siitä lisää pian :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...