16.6.2011

Kommenttien kerääjä

Suomalaisethan eivät puhu.
Ainakaan tuntemattomille.
Olen huomannut aika jännän jutun.
Mun hattua ihmiset kommentoivat.
Toistaiseksi kaikki ovat kehuneet.
Mutta varmasti tulee vastaan vielä sekin kommentoiva suomalainen, joka ei kehu ;)

Mutta mä en välitä.
Mä lopetin lopunkin välittämisen,
kun täytin 30.
Mua ei vois vähempää kiinnostaa,
jos mun hattu ei oo muodissa.

Migreenikään ei oo tietääkseni muodissa ja sitä mä yritän välttää.



Lisäksi tämä hattu on osoittaunut olevan loistava naamiointiväline...
mua ei tunnisteta :)
Mä saan törttöillä ihan rauhassa!


*Toim. huom: Mulla on legginsit.
Nämä tummansiniset on Vero Modasta.
Mulla kesti vuosia alkaa käyttää leggingsejä.
Nyt mä en muissa kuljekaan.
Kohta ne ei oo enää muotia.
Sitten mä oon se hattupäinen hullu,
joka kulkee kalsareissa.
Hattupäinen hullu,
joka kulkee kalsareissa
ja HYMYILEEkin vielä.
Koska sillä ei ole migreeniä ja sillä on hyvä olla :)

Missä vaatteissa sinä tykkäät kesällä kulkea?

4 kommenttia:

  1. Mäkin oon vasta nyt tottunut legginseihin! Alussa tuntu taas karmeelle, että kaikki kulkee kalsareissa ;D Mutta kyllä siihenkin tottu... Ja mikähän sitten seuraavaks pitää omaksua??

    VastaaPoista
  2. Senni: No sitä mäkin, mitäköhän ne seuraavaks keksii :D

    VastaaPoista
  3. Luin jostain lehdestä miesten toiveista naisten kesäpukeutumiseen: Toivottavasti katukuvassa ei nää enää niitä pitkiä kalsareita minihameen kanssa!

    Kesäpukeutumisessa parasta on se, ettei tarvitse valita kuin yksi vaate, joku mekoista. Ja tietenkin korut! Talvella täytyy miettiä useita toisiinsa sointuvia kerroksia ja unohtaa kaulahuiveihin tarttuvat korvikset ;)

    VastaaPoista
  4. VMS: Toi on niin totta! Mäkin mieluiten kuljen kesällä mekoissa. Tai tunikassa ja KALSAREISSA :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...