10.6.2011

Rodoja ja valkoisia höyheniä




Mä niin tykkään mun rodoista!

Etenkin näin kesäisen ukkoskuuron jälkeen ne ovat IHANIA, kun vesipisarat kiillottavat lehtiä.


Nyt on jo komeat vuosikasvaimet, vaikka lumen paino hieman koettelikin niitä...

Onneksi rodot kuulemma korjaavat aika hyvin itsensä, jos joku oksa on päässyt murtumaan.
 
Voisin laittaa koko pihan täyteen rodoja.

Etenkin muutamia valkoisia haluaisin näiden seuraksi.

Ja mustia ja valkoisia ja hopeisia liuskekivipolkuja.

Olisko teillä muuten ehdottaa jotain kivaa maanpeittokasvia, joka viihtyis rodojen alla? Taponlehteä oon vähän ajatellut, mutta muita (mielellään valkoisena kukkivia) vaihtoehtoja kuulisin mieluusti.




Jotain valkoista rodojen seurana jo on.

Hosta "White feather", jotka tilasin Pihakutsuilta.

Saapuivat pari viikkoa sitten juurakkoina ja lähtivät kasvamaan aivan älyttömän reippaasti!

Näiden seuraan mua himottais laittaa käärmeenpartaa...

Nämä rodot ja kuunliljat ovat meidän sisääntulon edessä. Kokonaisvaltaisempia kuvia on tulossa, joskus. Mulla on kaikenlaisia suunnitelmia ja toteutus antaa odotuttaa itseään (lue: mies on lykännyt hommia kesälomaan ja mä en itse omine muskeleineni jaksa/pysty/kykene tekemään kaikkea, mitä tässä yhteydessä pitäis...ja sit yks asfalttifirma antaa myös odotuttaa itseään).

3 kommenttia:

  1. Meillä ei ole kuin yksi rodo, mutta se on kyllä aivan ihana:)

    VastaaPoista
  2. Meillekin on tulossa rodoja - nyt mä tiedän kuka ne tulee istuttamaan;)!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...