15.7.2011

Äiti ja tytär samiksina...

Mä huomaan usein, että minä ja lapset (tai ainakin toinen heistä)
ollaan samanlaisissa vaatteissa liikkeellä.
Täysin asiaa ajattelematta voi olla,
että meillä on kaikilla vaikka raidalliset paidat ja farkut.
Tai sitten voi olla, että meillä on kaikilla
valkoista ja tummansinistä päällä.
Se on useimmiten tahatonta.
Esim. yks päivä oltiin lähdössä tyttären kanssa kaupungille
ja silitin meidän vaatteet valmiiksi edellisenä iltana.
Mua vähän nauratti, kun tajusin tän kokonaisuuden:






Oliks mulla vähän White&Blue-päivä? :D


TYTÖN
Farkkuleggarit NAME IT
Mekko secondhand H&M
Hattu secondhand GREVI

ÄIDIN
Farkkucaprit VERO MODA
Paita KELLO scandinavia
Hattu PIA ROSSINI 

Mua viehätti tuossa Kellon paidassa nuo vanhanaikaiset pitsit pääntiellä ja hihansuissa. Tuli niistä mieleen VMSn ihanat virkkaukset. Mutta koska en ole yhtä kätevä ja aikaansaava, niin onneksi löytyi valmiina tällainen virkkausluomus :)

Tämä on mun tän kesän lempipaita. Ehdottomasti <3

Ja olihan meillä sentään eriväriset hatut ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...