23.7.2011

Merta ja MAALIA

Käytiin veneretkellä. Taas :D
Kuinka kyllästyneitä te jo ootte näihin merikuviin?
Mä en vaan itse saa Suomen kesässä tarpeekseni merestä.
En millään. 
 Ajeltiin mökkiraksalle saareen.
Hellepäivänä kumisaappaat on hirmu hyvä varuste...
ainakin saaressa, jossa kyykäärmeitä on enemmän kuin tarpeeksi...
 Perheen miehet päättivät uida karille,
johon ei koskaan vielä oltu uitu.
 Mä testasin maaleja.
Oikealla "Latoharmaa", mistä kerroin jo aikaisemmin.
Totesin sen ihan liian vaaleaksi
ja ehkä aavistuksen sinertäväksikin
(mikä siis ei tässä tapauksessa ole toivottavaa,
vaikka johonkin saattaisi hyvinkin sopia).
 Vasemmalla alhaalla hirressä "Luonnonharmaa" kahteen kertaan vedettynä.
Tämä alkaa näyttää paljon paremmalta mun silmään!
MUTTA...Mä haluaisin vuorilaudat tuolla "Arcticilla",
mikä on vasemmalla ylhäällä vuorilaudassa
(alemmassa kuvassa näkyy paremmin sen kiilto-ominaisuus, on siis helmiäiskuullote).
Meneekö liian tummaksi, jos hirret ovat Luonnonharmaalla
ja vuorilaudat Arcticilla?
Jos laittais ikkunanpuitteet valkoisella,
niin raikastaisko se kokonaisuutta tarpeeksi?
Tumma ei kyllä mua haittaa.
Istuis maisemaan tosi hyvin.
Ja mun mielestä se olis tyylikäs.
Muttettei se sit ole liian synkkä...?

TULEEKO TÄSTÄ KOSKAAN VALMISTA?

5 kommenttia:

  1. Tumma on oikein hyvä!! Ei missään tapauksessa ole liian synkkä!! Valkoisia kukkia terassille ja sillä siitä mahdollisesta synkkyydestä selvitään. Mutta musta väri ei talossa tai mökissä ole mun mielestä synkkä vaan tyylikäs.

    VastaaPoista
  2. Tanja: Kiitos mielipiteestä. Mä ajattelin kanssa, että voihan sitten laittaa kevyet valkoiset verhot ja vaikka valkoiset terassikalusteet ja valkoisia lyhtyjä, yms... Hyvä, se on nyt sitten päätetty :) Kiitos avusta :)

    VastaaPoista
  3. Ei oo liian synkkä, nuo on hyvät värit! Ehkä just parhaat ;)
    Kyllä siitä jonain päivänä tulee valmista, ajan kanssa!!!

    VastaaPoista
  4. Mökin uppoaminen maisemaan on kaikkein paras, sivistynein ja niin ihmisiä, kuin luontoankin kunnioittavin ratkaisu.
    Kauniita puunrungon sävyjä!

    Älä suotta pelkää liian tummaa, teette itse elämällänne sinne väriläiskät - ja nehän erottuvat parhaiten neutraalista taustasta :)

    VastaaPoista
  5. Senni ja VMS: Kiitos kommenteistanne. Kävin eilen hakemassa 9 litraa tuota Luonnonharmaata, joten se olis nyt sitten siinä. Vielä tönikkää ostaessakin oli sellainen olo, että tuleekohan liian tumma...mutta sitten kotiin tullessa odotti VMS:n kommentti vielä täällä ja mulle tuli hyvä olo. Ei ole liian tumma. Tai siis saattaa olla kyllä tumma, muttei se ole huono asia. Itseasiassa mä jossain vaiheessa harkitsin oikesti ihan MUSTAAkin. Nyt mä en malta odottaa, että pääsen maalaamaan!!! Vihdoin sellainen vaihe, että kertaheitolla koko mökki muuttuu ihan täysin. Laitan teille sitten 'ennen' ja 'jälkeen' kuvat tänne.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...