8.7.2011

Wannabe uusi kesälaukku

Mulla on uusi kesälaukku.
Tai siltä se tuntuu.
Oikeesti se on jotain 5-6 vuotta vanha.
Mä en ollut käyttänyt sitä kuin noin vuoden (tyyliin hoitolaukkuna ja tunkenut sen ihan täyteen kaikkea mahdollista tarpeellista tavaraa ja vaippaa), kun se hajosi.
Siitä repeytyivät sivusaumat. Eipä ihme...
Nyt se on sitten vuosia odottanut pääsyä suutarille.
Me ollaan pariin kertaan tässä välissä jo muutettukin
suutarin naapurista toiseen.
Nyt, kun muutettiin tänne huitsuntuuttiin, missä ei ole suutareista kuultukaan, niin mä sain vihdoin aikaiseksi vietyä tämän korjattavaksi. Samalla lyhennettiin hihna puolta lyhyemmäksi, mitä se oli alunperin.
 Mä rakastuin tähän nahkaan heti, kun sen aikoinaan näin.
Ja kun on vielä kotimainenkin, niin mä olin aivan myyty.
Ja tykkään kyllä edelleen/taas ihan hirmusti tästä!
 Ainoa ongelma on se,
ettei mun Rooman tuliainen mulle sovi tähän laukkuun ollenkaan.
Ei se mitään. Mä kestän tän.
Ja ostan syksyllä tyttöjen reissulta itselleni tuliasiks uuden lompakon.
Tai uuden laukun.
Tai toivottavasti rahatilanne on sellainen, että molemmat :D

Mutta minkälaiset...
Minkälainen/värinen käsilaukku sinulla on useimmiten käytössä?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...