17.8.2011

WC:n piristystä taas :)

Mun sisustusintoilu on viimeaikoina keskittynyt
hyvin pitkälti meidän alakerran vessaan.
Muihinkin huoneisiin olis ideoita kyllä,
mutta toteutus antaa odotuttaa itseään :)


Mun pamplemoussesaippua loppui.
Harmi, koska mun mielestä siinä on
niin ihana tuoksu!
No, ennen kuin ehdin tehdä asialle mitään,
mieheni oli täyttänyt pullon...
PINKillä saippualla.

Melko pirteä yhdistelmä,
keltaiset tekstit ja pinkki saippua.

No, lähestyvään vuodenaikaan nähden
piristeitä ei voi todellakaan olla liikaa.

Piristetään samantien vähän lisää...

ANKKA vahtimaan,
että lapset pesevät kädet kunnolla.
Se on muuten uskomatonta,
mitä kaikkea lapset tekevät kiltisti,
jos joku eläin katsoo...


 
Ja se on muuten uskomatonta,
miten paljon voi itsekin piristyä tuon ankan symppiksestä ilmeestä :D

Mulla on MUSTAkausi.
Tykkään ihan hurjan paljon tästä mustasta kaapista.
Laitan mustia pyyhkeitä joka vessaan ja kylppäriin
(havaitsin jopa närkästyväni yks päivä,
kun kaikki mustat pyyhkeet oli just pesussa...
voi näitä ihmisen elämän ongelmia...)

Mulla on suunnitteilla myös yksi musta seinä yhteen huoneeseen.
Mutta siitä lisää, kunhan olen ehtinyt maalikauppaan ;) 

Ja tuonne vessaan sopis kyllä hirmu hyvin vielä yks musta ankka...
Kuva + ankka: http://www.surpriseme.fi

1 kommentti:

  1. Ihanan pirteä ilme wc:ssä!
    Tuo ankka vahtina on kyllä kiva :) Meilläkin on alakerran vessassa pari pikkuankkaa, toinen on suloinen kynsiharja ;)
    Täällä on muuten naapurimaan kaupoissa sellaisia tooosi isoja kylpyankkoja eri väreissä, nekin on hauskoja!

    Myös meille on musta hiipinyt taas lähestyvän syksyn myötä sisustukseen...ja nuo mustat pyyhkeethän on loistovalinta, ainakaan meillä ei tahdo valkoiset pyyhkeet kauan puhtaina pysyä vaikka luulisi että niihin pyyhitään vain puhtaat kädet! ;))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...