14.10.2011

Kirppiskuorma kasvaa ~ Going Flea

Kirppiskuorma kasvaa, kaapit tyhjenee.
Ihanaa.
Vähän mietityttää välillä, että jääkö mitään...
Mutta päätin viedä nyt rajulla kädellä kaiken, mikä ei enää omaa silmää miellytä.

Ja tänään tilasin 10 uutta kahvikuppia :)
Kerron sitten, kun tulevat ;)
Että maitoa juodaan meillä jatkossa ehkä kahvikupeista,
kun mä vien kirpulle kaikki meidän kartiot :D

***********************************
I'm taking stuff (a lot) to the fleamarket.
I'm guessing if we'll have anything left after this...

4 kommenttia:

  1. Ahh, mä voisin niin ostaa nuo muumimukit ;) Onko nuo erilaiset ja millasta hintaa pidät niille ? T:MK

    VastaaPoista
  2. MK: Juu mukit on erilaiset. Toinen on Lumilyhty, vuoden 2007 sesonkimuki ja toinen Talvinuotio vuoden 2008 sesonki. Huutiksesta kattelin, että sellaista keskimäärin 28 euroa noista on kappaleelta näköjään maksettu. Voit laittaa mulle sähköpostiin viestiä ja tarjota jotain hintaa, jos haluat: lilianna.lehdokki@hotmail.com. Huomenissa ajattelin viedä tavaroita kirpulle, joten jos ennen sitä ilmoittelet :)

    VastaaPoista
  3. Niin ne toiset vie sellasta pois mitä toiset haluis! :)
    Mä haluisin uusia meijän astiat, muttakun tää taloudellinen tilanne nyt on mikä on niin ei paljon auta valittaa. Täytyy vaa yrittää olla onnellinen, että on ees lasi mistä juua. Ja lotossakaan tullut ku 4 oikein... Niisks. ;)

    VastaaPoista
  4. Senni: Siks mä just vien pois, että haluisin uusia astiat, eikä sitä voi tehdä, jollei myy vanhoja pois...ja sitten niillä rahoilla osta niitä uusia :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...