17.11.2011

Kirppu-Arabia ~ Flea-Arabia

Mä en muistanutkaan kertoa teille, miten kävi,
kun vein mun Arabian Illusiat kirpulle myyntiin.
Sieltä tarttui mukaan tällainen
 täysin ehjä, ihana, valkoinen, suuri tarjoiluvati.
Enkä mä ymmärrä, miten olen koskaan pärjännyt ilman tätä.
Leiman perusteella olis väliltä 1949-1964.
Köyhdyin tästä 20 euroa, eli plussalle jäin kaiken sen jälkeen, mitä siellä myin ;)




***************************************
I sold my Arabia Illusia at the fleamarket
and found something...of course!
Nice, white, big, old but in very good shape.
 Do I have to say it...I just love it :)

2 kommenttia:

  1. moi <3

    voi mä tahon kirppikselle, en oo ehtiny aikoihin!! ehkä viikonloppuna :P

    VastaaPoista
  2. Moikka S, pitkästä aikaa!
    En oo ehtinyt sun blogiinkaan aikoihin kunnolla. Välillä pikaisesti käynyt, mutten ole ehtinyt kommentoimaankaan mitään.
    Kävitkö kirppiksellä? Onko siellä teillä päin hyviä? Tuu tänne joskus, niin tehdään kirppiskierros :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...