2.1.2012

Uusi vuosi, uudet tuulet

Uusi vuosi, uudet tuulet.
Mistä suunnasta tässä puhaltaa?
 Miksi liikkuvasta autosta ei pysty ottamaan suoria kuvia?
Tai siis mä en ainakaan pysty.
Toisaalta tuossa tuulessa olis voinut tulla vielä vinompi kuva,
jos olis uskaltautunut autosta ulos :D

Lomalta... Mistä? *** From our holiday... Where?

Uusia tuulia tänä vuonna:
* Mun yrityksen toiminta laajenee myös toiselle toimialalle.
Tätä on kyllä jo valmisteltu viime vuoden puolella.
* Molemmat lapset hoidossa, pystyn siis keskittymään työntekoon pitkästä aikaa.
* Mun vauva menee syksyllä kouluun!
* Ja toivottavasti hirveesti kaikkia kivoja matkoja!!!
Tää mun matkakuume ei ota laantuakseen MILLÄÄN! Eikä sitä tietenkään hillinnyt uuden vuoden juhlinta tuttavaperheen kanssa, kun suunniteltiin heidän kanssa mahdollista yhteistä lomamatkaa. Vaihtoehtoina oli mm. Dubai ja Turkki. Mun ei ole kovin vaikea päättää, kumpaa niistä mä äänestän. Mun ääneni saa Sisilia :D :D

Miltä sinun vuotesi näyttää? Mitä toivoisit sen tuovan?

************
*Happy new year*
I hope this year will be even better than last year.
Now I'm working, both kids are at daycare.
My baby starts school this year.
I hope we'll get to visit lovely places this year. For example Dubai...
What do you want year 2012 to bring you?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...