10.2.2012

Lattiankestävät tossut

Meidän lattiassa on sellainen pintastruktuuri.
Puunsyyt on koholla.
Ei se oikeesti mitään puuta ole, vaan vinyylikorkkia, mut ei kerrota kellekään ;)
Lattia on tosi hyvä muuten, mutta se syö villasukkia.
Meillä on lattialämmitykset kaikissa huoneissa,
mutta mä olen silti AINA villasukat jalassa.
Mun haaveena onkin opetella kutomaan villasukkia.
En ole koskaan vielä uskaltanut koittaa.
Luin kerran sukkaohjeen läpi ja meni sormet ja puikot suuhun.
En tajunnut siitä mitään! 
No, sitä inspiraatiota (ja aikaa!) odotellessa
vien tasaisin väliajoin anopille seiskaveikkaa
ja toivon, että se tulee sukkaparina takaisin ;)
Vastaan tuli ennen joulua myös yhdenlainen pelastus asiaan.
Lattiankestävät tossut!
Mä en ole tuntiakaan ilman näitä :)

Ihanaa talviviikonloppua sinulle :)
P.S. Meillä on huomenna ihanien ystävien häät.
Vihkiminen, onnittelut ja häävalssi on tarkoitus olla ulkona...
Aamulla mittari näytti -25C. Voi tulla melko ikimuistoiset häät :D

3 kommenttia:

  1. Varmaan kauniit häät - ai että!!! Oikeen talviunelma!! ..mulla tuli jo mielikuva miltä kaikki vois näyttää! :D

    VastaaPoista
  2. Pieni Lintu: Niinpä, mä odotan kans innolla. Näen kanssa silmissäni, kuinka kaunista siellä on. Ihan luonnon keskellä vielä ollaan. Mä alan varmaan itkemään pelkästään siitä kauneudesta :) Oon ihmeen herkkä nykyään kauniisiin ja herkistäviin juttuihin. Ihme itkupilli :D
    Kun ei vaan olis ihan näin kylmä...

    VastaaPoista
  3. looks good even without a translation. Happy Friday

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...