6.2.2012

Onnea on...

Onnea on...
asua sellaisessa paikassa, missä lapsella on kavereita naapurustossa.
Meidän eskarilainen on aivan innoissaan hiihtämisestä, pulkkailusta ja kelkkailusta. 
Iskä oli viikonloppuna pois kotoa ja mä olin melko sidottu sisätiloihin vesirokkoisen neidin kanssa.
Onneksi naapurissa oli lapsiviikonloput
(meillä on kahdessa naapurissa "jokatoinenviikonloppu-lapsia")
ja poitsulla seuraa.
Ihanaa, kun hän on jo niin iso poika, että voi leikkiä pihalla kavereiden kanssa.
Toisaalta onhan se kamalan haikeeta, ettei hän ole mun pieni vauva enää.
Musta tuntuu, että parin vuoden päästä kundi kasvaa musta ohi...
Keskiviikkona mennään ILMOITTAUTUMAAN KOULUUN!!!
Huh... Miten se on mahdollista, kun mä olen vielä niin nuori ja hehkeä.
...mieleltäni ainakin... olenhan? 

Ihanaa alkavaa viikkoa teille muillekin (mieleltänne) nuorille ja hehkeille ;D

1 kommentti:

  1. Mulla on sen verta räkää päässä, että ei ole kovin hehkeä olo tänään, mutta nuori olen kyllä. Kakskymppinen - onhan sitä vielä kakskymppinen jos ikä alkaa kakkosella? ..vaikka sattuis täyttämään puolen vuoden päästä 30!!?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...