20.9.2012

MUSTa keittiöön ;)

Olen huomannut viimeaikoina nauttivani tiskaamisesta
Käsin. Tiskiharjalla. Se vanhanaikainen tyyli, jos joku vielä muistaa ;)
Ei, tiskikoneemme ei ole hajonnut ja yritän nyt aivopestä itseäni odotellessani putkimiestä, että "tiskaaminenonkivaa, tiskaaminenONkivaa, tiskaaminenonKIVAA...". Ei, siitä ei ole kysymys.
Olen saanut MUSTA5101:n.
Niin, aivan MUSTa! Kaunein ja paras ikinä tapaamani tiskiharja. Saanen esitellä:





MADE IN FINLAND
USE     LOVE    RECYCLE   
Ekosti valmistettu, eko käyttää ja ekosti päättyy sen taival sitten joskus.
I love it!
Omaasi voit metsästää esim.Facebookissa,
jossa arvotaan kuukausittain Musta5101-tykkääjien kesken Musta5101:iä:
https://www.facebook.com/Musta5101
Kipinkapin tykkäämään :)

P.S. Pitäisköhän mun arpoa täälläkin yksi tällainen...ketä kiinnostaisi?
...ja sitten tiskaamaan... ;)

4 kommenttia:

  1. Mulle kyllä kelpais totally black tiskiharja! ...vaikka kyllä rrrakastan tiskikonettanikin! :)

    -A-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu en mäkään luopuisi tiskikoneestani. Itseasiassa himoitsen toista samanlaista konetta siihen viereen...se olis niiiiiiiiiiiin kätevää :) Mutta mä en pese tiskikoneessa mm. paistinpannuja, joten tää Musta on ihku kaveri tässä tiskikoneen lähitienoossa :)

      Poista
  2. Ei kauaa tarvitse miettiä mistä sekä keittiö, että silmä pitää. Kuten sanoit kaunein tiskiharja!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Värit on tietysti makuasioita, mutta onko muka ketään, joka ei tykkäisi mustasta??? ;D

      Poista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...