15.2.2011

Palkinto blogille!

Sain tänään S:ltä blogi-palkinnon!
Olen hyvin otettu tästä. KIITOS ihana S!

"The Gorgeous Blogger -palkinto on suunnattu kaikille upeille bloggaajille. Jokainen vastaa viiteen blogiinsa liittyvään kysymykseen ja jakaa tämän palkinnon viidelle, jotka mielestään sen ansaitsevat."

 Milloin aloitit blogisi?
Aloitin blogini marraskuussa 2010.
Melko tuore bloggaaja siis olen vielä.

Mistä kirjoitat blogissasi, mitä kaikkea se käsittelee?
Blogini on melkoinen sekoitus vähän kaikkea,
muttei ihan kaikkea kuitenkaan :)
Täältä voi löytää juttua käsitöistä, saaristosta, sisustamisesta, matkustelusta, lastenvaatteista, kotikaupungistani, mökinrakentamisesta, askartelusta,
jotain pientä yrittäjän elämästäkin...
ja haaveilua ihanista asioista :)


 Mikä seikka tekee blogistasi erityisen verrattuna muihin?
Ehkäpä juuri tuo aiheiden monimuotoisuus...
tai niin toivoisin ainakin :)
Harva varmaan kiinnostuu kaikista aiheistani.
Jos joku kiinnostuu, niin IHANAA!
Mutta toivoisin,
että kaikille löytyisi edes jokin mieluinen juttu.

Mikä sai sinut aloittamaan blogin kirjoittamisen?
Paikallislehdessämme oli juttu Kamomillan blogista
ja tutustuin tuohon blogiin tietysti heti.
Silloin oikeastaan vasta löysin koko blogimaailman
ja tajusin, että minulla on hirmuinen aukko yleissivistyksessä :D
Ajattelin samantien koittaa bloggaamista itsekin...
ja koukkuun jäin :)

Mitä haluaisit muuttaa blogissasi?
Kuvat. Minulla ei ole hienoa kameraa,
eikä sellainen valitettavasti ole hankintalistalla ihan seuraavanakaan.
Toivottavasti joskus kuitenkin vielä saan hienon kameran,
jolla voin ottaa upeita kuvia...
tai oppisin edes käyttämään kunnolla tätä nykyistä kameraa :D


Palkinnon sääntöihin kuuluu jakaa se viidelle,
jotka mielestäni ansaitsevat sen.
S ansaitsisi sen ehdottomasti,
muttei taida olla järkevää lahjoittaa samaa palkintoa takaisin :)
Nämä bloggaajat ovat ehdottomasti ansainneet tämän palkinnon:
ja viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä:

Kiitos teille kaikille ihanista blogeistanne,
jotka yhdessä keväisten auringonsäteiden kanssa piristävät ihmisten elämää. Ainakin minun :)

6 kommenttia:

  1. Voi KIITOS Lehdokki <3

    Uusi bloggaaja olen minäkin
    ja blogini hakee vielä muotoaan, joten olen yllättynyt blogi-palkinnosta!

    Ajattelen sen positiivisena palutteena ja se todellakin kannustaa jatkamaan täällä :)

    Velvoittaako se saajaa muuten!?

    VastaaPoista
  2. kiitos ku kirjotit niin nätisti <3
    :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Lehdokki palkinnosta <3

    Uusi bloggaaja olen minäkin, blogini hakee vielä muotoaan, joten olen todella yllättynyt palkinnosta!

    Tietenkin positiivista palautetta on mukava saada ja se kannustaa jatkamaan täällä :)

    Ei kai tuo palkinto velvoita mihinkään?
    Eb halua olla hankala tai ilonpilaaja, mutta olen linjannut blogini niin, että esittelen siellä vain kättentöitäni ja ihan vähän ajatuksenpoikasia niiden ympärillä.

    En tahtoisi tehdä siitä analyysiä, mitä vaihtaisin blogissani jne...OmA KOPPA on minulle leppoisaa ajanvietettä virkavapaalla ;)

    VastaaPoista
  4. VMS: Ei tietenkään velvoita. Tai en minä tiedä siitä sen enempää, mutta tästä lähtien se ei velvoita sinua, jollet halua :) Ei täällä kai ketään voi pakottaa mihinkään. En minä ainakaan halua tehdä niin. Halusin vain antaa sinulle tuon palkinnon, koska blogisi on aivan ihana!

    VastaaPoista
  5. S: Ole hyvä. Joka sana oli totta :)

    VastaaPoista
  6. Kiitos ja nöyrä kumarrus. Yritän palata tähän heti kun palaamme kotiin ; )

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...