3.10.2012

Lisää mustaa keittiöön

Operaatio tiskirätti.
En ole Wettex (enkämikäänmuukaanmitäniitäyököttäviärättejänytonkaan) -ihminen.
Mulla on sen verran bakteerikammo,
että mua kauhistuttaa koskea sellaisiin haiseviin tiskirätteihin.
Olen jo useamman vuoden käyttänyt käsin kudottuja bambutiskirättejä.
Sain ensimmäiset muutamat kaverilta
ja loput olen kutonut itse.
Nyt en kuitenkaan ole saanut (aikaiseksi...) hankittua bambulankaa,
joten piti keksiä jotain muuta.
Kamomillan blogissa törmäsin juurikin kaipaamaani.
Kamomillalla on muuten aivan ihastuttava blogi muutenkin, kannattaa tutustua, jollei vielä ole sinulle tuttu :)

Susannan työhuoneelta siis tilasin pari uutta keittiökaveria.


Kuosit on aika hauskoja, on kuppikakkua ja kissaa ja ties mitä.
Päädyin sammakkoprinsessaan ja skootteriin.
Taustapuoli on pallollinen. Ainakin näissä kahdessa.


Muitakin värejä on kuin mustia.
Mutta arvatkaapa vain, pitikö mun tilata mustat rätit Mustan kaveriksi ;)


Mukavaa viikon jatkoa teille, puolivälissä jo ollaan :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...