1.8.2011

Pihalla ankea paikka

Ihan terassin vieressä.
Näin ankea paikka:


Mä en jaksanut sitä enää katsella.
Ja nyt se on tällainen:
 
"Rakensin" terassin ylijäämälankuista lapsille "terassin" :D
Siinä on sepeliperustus, eikä yhtään naulaa taikka ruuvia.
Se on siperian lehtikuusta.
Vaalea väri on sen alkuperäinen väri.
Oikeanreunimmainen harmaa lankku on ollut yhden kesän auringossa.
Harmaantuu melko tehokkaasti.
Poikittainen harmaa lankku on mun mökkimaalitestaus,
Valtti Arctic Kemi.

 Jalohortensia ei kuulemma talvehdi Suomessa.
Tässä mun viimekesäinen, jonka kaivoin syksyllä maahan:
Lumi suojasi.

Nyt se paikka ei ole enää niin ankea.
Ainakaan mun mielestä.

2 kommenttia:

  1. Hyötykäyttöön ylijäämä lankut ja tuli kivannäköinen lopputulos.Mun mielestä noita kasveja kannattaa aina kokeilla sanoivat sitten asiantuntijat talvehtimisesta mitä tahansa.Hortensia on kyllä niin kaunis :)

    VastaaPoista
  2. Juu kannattaa kyllä koittaa. Kyllä mulla puksipuutkin talvehti, vaikkei senkään pitäis Suomessa olla helppoa. Mutta toki viime talvena oli niin paljon lunta, että sen alla olis varmaan pysynyt hengissä mikä vaan :) Olis pitänyt pelargoniatkin kaivaa maahan syksyllä :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...