2.2.2012

I-H-A-N-A K-I-I-R-E-!


To Do -listalla olis helposti 87 asiaa, jos ehtisin sellaista listaa tehdä.
Suurin osa on työasioita, mikä tarkoittaa sitä,
että mulla on toimeksiantoja,
mikä on tietenkin aivan loistava asia näin yksityisyrittäjän kannalta.
Oon siitä enemmän kuin innoissani!
Nyt tyttö on yskäinen ja mun kanssa kotona.
Ei muuten lyhennä mun ToDo-listaa kovin tehokkaasti...
Oon kertonut joskus aikaisemmin,
että arkistoin/säilytän tavaroita paperikasseissa.
Kuvan "arkisto" mun työpöydän nurkasta siirtyy piakkoin toimistolle.
Jep, olen hankkinut itselleni TOIMISTOn.
Kodin ulkopuolelta.
Sen remontin ja sisustuksen suunnittelu vie aikaa myös.
Mutta on I-H-A-N-A-A-!-!-!-!
Siitä tulee työpaikka. MUN työpaikka. IHANA paikka.
(En malttaisi pysyä sieltä nytkään pois, vaikka on vielä aivan raato...)
Oon niin INNOISSANI!
Innostunutta viikon loppua sinullekin :) 

2 kommenttia:

  1. Onnea uuteen toimistoon!! =)
    terveisin lokakuusta lähtien myöskin yksityisyrittäjänä toiminut ;)

    VastaaPoista
  2. Nanna: Mitämitämitä? Mä en olekaan sellaisesta kuullut...ootko paljastanutkaan blogissa? Onnea yrittäjyyteen!!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...