11.5.2011

Kesäasu. Hattuineen :)

Kyllä. Ostin Elämäni Ensimmäisen Oikein HATUN.
Tässä ei nyt lasketa pipoja
ja baskereita ja lippiksiä ja huiveja
eikä muitakaan päähineitä.
Vaan oikeesti *HaTtU*
  Hattu Pia Rossini.
 Mekko Holebrook. Hihassa kiva purjerengas.
Ostin tän mekon pääsiäisenä sieltä
Rumar Strand Marinasta, mistä kerroin täällä.
Niin, hyvän ruoan nauttimisen lisäksi
siellä voi myös shoppailla mm. Holebrookia ja Sebagoa... ;)
 "Labour Love and Happiness"
...miten se synnytys siihen liittyy...?
 Niin ja pitihän kengätkin saada sopimaan asuun.
Onneks paikallisessa kenkäkaupassa odotteli mua
nää Duffyn kangastossut.
Ja valkoiset leggarit on tietty kesän vakiovaruste.
Jalat ei näytä ollenkaan niin kalpeilta,
kun laittaa jotain valkoista siihen viereen :D
 Jos hattu ja kengät ei oo samiksii, ni päivä on pilalla, eikö?
Arvatkaa, onko mulla laukkua tähän asuun?
No EI ole!
Kysyin mun mieheltä, että voisitko
lähteä johonkin reissuun
ja tuoda mulle tuliaisiks tähän asuun sopivan laukun.
Hän kysyi, että "Pitääkö Turkuun asti lähteä? Vai saako sieltä?"
Mitäköhän se sit tarkoitti...

2 kommenttia:

  1. IHANA hattu!:) Minulla ei ole vielä yhtään hattua, mutta tarkoitus olisi joku kaunis päivä sellainen vielä omistaa:)

    VastaaPoista
  2. WOW, mikä hattu!! Upea!!!! Mäkään en omista yhtään Hattua, olisi jo korkea aika... lloydilla on tommosia merihenkisiä kasseja..;) Mutta siis enemmän kin Kasseja kuin Laukkuja...

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...