24.5.2011

Mutsi-iässä(kö)?

Oltiin keinumassa lasten kanssa.
Mun molemmat vauvat tunki itsensä vierekkäisiin vauvakeinuihin.
Toisesta keinusta kuului:
"Mutsi hei, anna mulle ihan sairaan kovat vauhdit!"
 WHAT!?! Kuka mutsi!?!
Pakko se on myöntää...ei ole ihan vauva mun esikoinen enää.
Mä jotenkin olen vaan tuudittautunut siihen ajatukseen,
etten mä ole vielä ihan "Mutsi"-iässä.
Ei auta,
nyt se iski,
totuus
päin naamaa kuin salama kirkkaalta taivaalta.

 Onhan tää mun pienempikin jo menevä pimu.
 Ei huutele vielä mutsia,
mutta koittaa pysyä sen mutsia huutelevan veljensä perässä jo kovin.
 Löytyihän se isoveli.
 Jos joku miettii,
mikä on hyvä ikäero lapsille,
niin voin suositella neljää vuotta :)
 Mä en ainakaan ole keksinyt siitä vielä mitään valittamista :)
On ne ihania. Mun rakkaat <3 <3

1 kommentti:

  1. Usko nyt, sä OOT vanha;)!! Mutsi:)!! Ehkä vähän pikkuvanhasti viisivuotioaan suusta kuitenkin, joten ei kannattane heittää pyyhettä kehään ihan vielä:)!! Suloisia yhdessä ovat he!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...