11.3.2011

Aarre: Naumann!

Hei. Minä olen Lehdokin residenssin uusin asukas.
Muutin tänne Lilianna Lehdokin appivanhempien mökiltä,
koska heillä ei ollut enää tilaa minulle.
Vaikka en minä nyt niin suuri ole.
Nimeni on Naumann.
Se ei tarkoita Kissamiestä,
olen kiitos vain kuullut tuon vitsin ihan liian monta kertaa!
Näytänkö sitä paitsi mieheltä?
Olen hieman ujo.
Mutta kun nyt nätisti pyysitte, niin voin tulla esiin.
LL:n appivanhemmat pelastivat minut kaatopaikalta.
Siis voitteko kuvitella!
Edellinen omistajani vei minut sinne!
Enhän minä nyt enää mikään teini ole, 
mutta ikäisekseni kuitenkin ihan sutjakassa kunnossa.
 Perässä juuri sopivasti pyöreyttä.
Ja minä toimin vielä hyvin.
 Jalkani ovat tukevasti maanpinnalla,
 vaikka minulla onkin paljon upeammat muodot kuin nykynuorilla!
 LL on kehunut upeita yksityiskohtiani niin paljon,
että alan päästä eroon ujoudestani
Saavat alkaa keksimään kuomulleni muuta käyttöä.
Minä en sitä enää tarvitse!
Olen päässyt arvoiselleni kunniapaikalle!
Minut huomataan heti taloon tultaessa.
Ja minun vieressäni istuskellaan jokaisella aterialla.
Sakottaa pitäisi niitä pölöjä, jotka minut kaatopaikalle veivät!

6 kommenttia:

  1. Katsoinkin ellisessä postaukessa, että olisiko kyseessä tuo ihanuus ;)

    VastaaPoista
  2. Ihanasti kirjoitit ♥ :)
    Itselläni tietokonepöytänä tällainen vanhus myöskin, jossa ompelukone kääntyy pöydän sisään, alaspäin! Siellä se on, en ole koskaan sitä edes ylös nostanut ja katsonut, kun toimii niin hyvin tietokonepöytänä.

    VastaaPoista
  3. hih :)) vai tästä oli kyse!
    ihanasti kirjoitettu <3

    VastaaPoista
  4. Kuka ihme vie tuollaisen kaatopaikalle?:O Vaikka omanikin on kyllä siskolla, koska en tykkää tavaroista, joilla ei ole funktiota (ja pikkupöytää en tarvinnut), mutta eihän tuollainen nyt roska ole!

    VastaaPoista
  5. VOIKO OMPELUKONE ENÄÄ KAUNIIMPI OLLA??!!
    Mulla on varastossa odottamassa Tikkakoski, jonka sain muutama kuukausi sitten lahjoituksena mutkan kautta.
    Siinä kone lasketaan pöydän sisään...vielä en ole kurkannut miltä kone näyttää...epäilen kyllä vahvasti, että tuollaista kaunotarta ei minun pöytäni sisältä löydy! Mutta ehkä hänkin osaa kaunis olla...vähän vaan eritavalla... :)

    -A-

    VastaaPoista
  6. Mia: Hyvin arvattu :)

    Hipsu: Kurkkaa ihmeessä sinne, että millainen ihanuus siellä piileskelee.

    S: Mä vähän aluks mietin, että olisin maalannut tuon jalat VALKOISEKSI, kuinkas muuten ;), mutta sitten tulin toisiin aatoksiin. Häviäis tuota valkoista seinää vasten ehkä liiaksi, ja ainakin toistaiseksi miellyttää silmääni kovasti tällaisena aitona. Ehkä sitten, jos tähän kyllästyn, voin maalata jalat valkoiseksi ja vaihtaa päälle lasilevyn ja tästä saa upean pikkupöydän.

    Leena: Mä en kanssa tajua, että joku voi viedä kaatopaikalle, kun esim. osto- ja myyntiliike on 2 km päässä. Olis vaikka sinne pihalle jättänyt. Ja tällähän on siis Funktio: Se on kynntilänjalka! Tuo nurkkaus kaipasi iltaisin ehdottomasti kynttilöitä (joita polttelen siis kuin korsteeni joka ilta) ja mikään tätä heppoisampi hutjake ei olisi kelvannut, koska lapset olisivat sen kaataneet. Tämä ei huoju, eikä tuikut putoile.

    Anu: Voi sielläkin olla vaikka mikä kaunotar. Ja sehän on katsojan silmässä. Monen mielestä tämäkin saattaa olla aivan kauhistus :) Tämä ei mene pöydän sisään, vaan taittuu saranoilla taaksepäin kumoon.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...