4.3.2011

WC:n kevät :)

Mulla oli tällaista 'taidetta' edellisen kodin eteisestä.
Keittiön kaapissa toimettomana.
 Sitten mulla oli rautalankaa ja muutama Mikki Hiiren käsi, jotka ovat jostain joskus irronneet ja jääneet pyörimään Pohjattomaan Materiaalivarastoon. NÄITÄHÄN VOI JOSKUS TARVITA JOHONKIN!
 Sitten mulla tuli IDEA!
Sen toteuttamiseen tarvittiin mustaa paperia. Siis oikeasti MUSTAA. 
Ei ole. 
Kunnes tajusin, että siinähän sitä oli koko ajan mun työpöydällä. Maailman täydellisin paperikassi, jossa on mun työnalla olevat puikot ja langat.
Ja vielä aivan ihanalla PITSIkuviolla!
 Pysyyhän ne puikot ja langat siellä suurinpiirtein tämänkin jälkeen...
 Meillä on musta vessapöntön kansi. 
Mielenkiintoista, eikö totta? 
No, miksi mä sen teille kerron?
 Tämän takia: Meidän wc sai uudet taulut! Ja mustan vessapöntön kannen kanssa pitää olla oikeasti MUSTAA myös tauluissa. 
Ja taas mä väänsin rautalangasta... :)

 Pisulla käytyään on ensinnäkin hyvä varmistua siitä, 
että kyseessä tosiaan on WC.
Pisulla käytyään on toiseksi pestävä kädet.
KÄSIPESUPISTE = Paikka, jossa pestään käsiä.
KÄSIPESU. PISTE. = Äidin käsky lapsilleen.
Ja joo, mä tiedän, että siinä on kaksi vasenta kättä.
Mutta hei: Kenelläpä meillä ei joskus olisi?
Ja fontti taustalla on tietysti Comic Sans :)

 Maisema pöntöllä isuessa. Ei nyt mikään merimaisema, mutta menetteleehän tämä.
Pirteä kevätasu wc:llä, eikö?
;)

Idea tekstitaustoihin, tuli S:n innoittamana. Toteutus kylläkin tässä hieman erilainen, mutta siitä se ajatus lähti muhimaan.

Mustan pitsikuvion kanssa osallistun Leenan MaMa-haasteeseen, jossa tällä kertaa oli aiheena PITSI. Sori, Leena, mä aloitin kyllä siitä oikeasta pitsistä, mistä oli puhetta, tekemään tytölle mekkoa, mutta se ei valmistu haaseen aikataulussa...

5 kommenttia:

  1. Tosi kivan näköistä!
    Toiset ne osaa :) itselläni on juuri ne kaksi vasenta kättä, varsinkin akarteluun liittyen!

    VastaaPoista
  2. Kiitos :) Mulla tunkee usein ideoita ihan hurjasti, mutta välillä ei todellakaan taidot riitä toteuttamiseen. Tää oli niin simppeli, että sain toteutettua ja tykkään itse kovasti. Se kai se tärkeintä on :)

    VastaaPoista
  3. Hyvä idea pitsistä! Mähän niin diggaan näitä kaikkia kylttejä...:P
    Ei vaan oikeasti hienot! Tykkään erityisesti tosta käsienpesu.pisteestä!!
    Kiitos osallistumisesta jälleen:)

    Ja musta Wc-kansi sen olla pitää.

    VastaaPoista
  4. hei tosi kiva idea, tuli ihanat taulut :))

    VastaaPoista
  5. Leena: Mä tiedän, että kyltit on sun suosikkeja. Ehkä teen vielä kolmannen taulun: HOME ;D ;D
    Mietin muuten tuota 'käsipesupiste'ttä. Taitaisi oikeammin olla käsienpesupaikka... Mutta sodassa, rakkaudessa ja vessatauluissa kaikki on sallittua, eikö?

    S: Kiitos. Ja kiitos tuosta sun postauksesta, josta sain ideankipinän :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...