17.4.2011

Karkkikeittiö

Mökkiprojekti ihan nurkan takana.
Kaikenlaista sisustusjuttua pursuaa päästä, 
ettei osaa todellakaan päättää, mitä niistä toteuttais.
Nythän meille tulee vasta saunamökki, johon tulee
löylyhuone ja saunatupa, jossa on tarkoitus retkeillä nyt alkuun.
Parin vuoden päästä sitten varsinaista mökkiä tekemään.

Varsinaista keittiötä ei siis vielä tule,
mutta parempi kai se on ajoissa miettiä...
Katsokaa, mihin mä törmäsin vanhassa lehdessä!
Voisko kukaan mököttää, jos olis tällainen keittiö ja kevätaurinko?
Kuva skannattu: Talo&Koti nro 2/2009(s.52)

 Mun silmääni hivelee tuossa erityisesti
tuo pinkki pöytä sekä välitilamosaiikki.
Niin namut! NAM* ;)


Makeaa sunnuntaita kaikille!

Mä yritän surffata täällä ja löytää jostain pojalle siistimpää kevättakkia...oli eilen kummitädin kanssa teatterissa ja ihan liian paksu takki päällä lämpötilaan nähden. Ja ei, mä en ole myöhässä! Mä olen yrittänyt etsiä sellaista takkia jo monta kuukautta, en vaan millään löydä! Enkä mä ole edes nirso, niitä ei vaan ole... Ehkä mä etsin vääristä paikoista. Vai onks tää joku sellainen juttu, että kun syksyllä ei tule välikausivaatteita, niin keväällä ei tule siistimpiä takkeja??

5 kommenttia:

  1. Oi, tollanen köökki olis niin namu! :)

    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  2. Voih, onpa ihana karkkikeittiö! Kyllä tuollainen kelpaisi vallan mainiosti mökille! Tosin ensin pitäisi saada se mökki;) Mukavaa sunnuntaita ja toivottavasti löydät takin!

    VastaaPoista
  3. Ihana mökkikeittiö olisi tuo, herkut värit! :)
    Mukavaa sunnuntaita!

    VastaaPoista
  4. Oih onpa ihana tuo välitila mosaiikki...ja ihana on blogisikin :) Tervetuloa lukijaksi minun blogiini,seurailemaan meidän suurperheen elämää http://meidanperheessa.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Kukkuu tännekin, megalaiskavastaajabloggaaja ilmoittautuu! Tai siis ei tää oo laiska, tää on kiireinen :D

    Pieni Lintu: Niin, oikea mansikkakarkki :) Mukavaa vappua ;)

    Syysunelma: Kiitos samoin, mukavaa vappua ;D Takki löytyi, Mollamaijasta, tietty.

    Senni: Mansikka- ja mustikkamaitoherkut :) Mukavaa vappua :)

    Anne: Kiitos :) Täytyypä tulla vastavierailulle!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...